בלוג / השראה

נגיעות של צבעי פסטל בעיצוב הבית

אם חשקה נפשכם בבית צבעוני, אבל עדיין רוצים בית מעוצב בסגנון רומנטי ורגוע, טרנד הפסטלים (צבעי פסטל, ערימת מטוגנים שמגישים באולמות אירועים) הוא המענה עבורכם.

אבזור והלבשת הבית בצבעי פסטל, קיים בערך מאז שצבעי הלבן והשמנת השתלטו על רוב הבתים (לידיעתכם, לבן לא נחשב לצבע). היום גוון הונגה כבר מחוץ למשחק ורוב האנשים בוחרים בריהוט לבן או שמנת. את הרהיטים הם מציבים על קירות לבנים עם ריצוף בצבע קרם או אפור בהיר – ואני שואלת, איפה הצבע?

אז אם מאסתם בשילוב של אפור-לבן-אדום מודרני וקר או שמנת-קפה-תכלת ואתם רוצים להכניס הביתה משב רוח מרענן, צבעי פסטל זו התשובה. הגוונים הפסטליים מעניקים פתרון בטוח ומענה קל לכל מי שלא אוהב "רעש" של צבעים עזים בחללי הבית, אך עדיין רוצה כתמי צבע בחלל.

כל התמונות בפוסט מציגות אפשרויות בודדות מתוך רבות של הכנסת צבעי הפסטל הביתה. ניתן לתלות תמונות, לצבוע קיר, למקם ארונית צבעונית בחלל, לצבוע אביזרי מטבח, לצבוע רגליים של כסא או שרפרף וכו'. אני מניחה שכבר הבנתם את הפרינציפ.

הסוד להום סטיילינג, מוצלח ונכון טמון באבזור נכון של הבית והלבשתו בטקסטיל טוב. השאלה היא, איך אפשר לתת נגיעות טרנדיות ורומנטיות של צבע שניתן יהיה להחליף בקלות בעתיד?

בתחום ה- עשה זאת בעצמך, ניתן לקשט את הקירות בוואשי טייפ רחב של MT casa בגווני פסטל. אפשר גם לעשות דקורציות מקוריות במטבח על חזיתות הדלתות או הזכוכית הפשוטה של הויטרינה. לא חסרים רעיונות טובים בפינטרסט למה שניתן לעשות עם וואשי טייפ, אל תשברו את הראש! הפינטרסט מלא באנשים שכל היום עסוקים בהמצאות של עיצוב ודקורציה (DIY – עשה זאת בעצמך) והרי לכם לינק, לוח הפסטלים שלי בפינטרסט.

על אותו משקל של הוואשי טייפ, ניתן לקנות צבע ספריי איכותי של חברת מונטנה (יש חנות בתל אביב) ולצבוע אביזרים בבית. אפשר לראות דוגמה לכך בפוסט שלי חיה (מפלסטיק) במסגרת ולינק למניפת הגוונים של החברה.

יכול לשמש גם כמתלה מלא שיק לטבעות

שילוב פסטלים – קיר בצבע מנטה ומסגרת סגלגלה מתוך חיה (מפלסטיק) במסגרת

עוד פתרון יצירתי בעלות נמוכה, הוא לקנות וילון כותנה פשוט מאיקאה (זוג עולה 60 שח) וצבע לצביעת בדים, להפשיל שרוולים ולמלא את האמבטיה במים חמימים.

שיטת הצביעה נקראת Ombre (גם עליה תוכלו לבדוק בפינטרסט), זו טכניקה של טבילה בצבע ומעין טשטוש הצבע במעלה הבד עד העלמותו. מה שכן, בא לי לעשות כזה לחדר של הבנים שלי, שני זוגות של וילון כותנה לבן כבר תלויים בחדר שלהם.
רושמת לעצמי! למצוא זמן לכבס את הווילונות ולצבוע בתכלת או ירוק פסטל. מצרפת לינק להדרכות עשה זאת בעצמך לצביעת וילונות בשיטת הטבילה, מתוך פינטרסט כמובן.

אסיים באיחולי הצלחה לכל מי שהפוסט עשה לו חשק להוסיף צבעי פסטל לביתו, בהבדל בגנוני חד מהפוסט הקודם שהציג סגנון אקלקטי-תעשייתי-מודרני ונגע לאוהבי הצבעים העזים והטקסטורות.

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

7 תגובות

  • סמדר אלוני
    29 באפריל 2015 ב 02:44

    מלא כישרון ויופי ,סמדר

    להגיב
  • […] בפינת האוכל שלי בצבע מנטה פסטלי ונעים ומשם המשכתי בנגיעות של פסטל בבית.  החדר הזה מעורר בי השתאות לנוכח העומס של החפצים […]

    להגיב
  • איריס ורשבסקי
    21 בדצמבר 2013 ב 23:24

    איזה כיף שגיליתי אותך, נהניתי!! תודה

    להגיב
    • miss garot
      24 בדצמבר 2013 ב 15:45

      תודה איריס :)

  • זיוה
    17 בדצמבר 2013 ב 22:18

    פוסט מדהים
    אהבתי מאוד
    תמיד רציתי לשלב צבעי פסטל בבית ולא ממש ידעתי איך לעשות זאת בלי להגזים – עזר לי מאוד תודה :)

    להגיב
    • miss garot
      18 בדצמבר 2013 ב 07:52

      כיף לשמוע :) זו אחת הסיבות לכך שאני כותבת…

השאירי תגובה