אודות הסטודיו – לירון גונן מעצבת פנים

הי! אני מיס גרות, לירון גונן :) מעצבת בוגרת התואר לעיצוב פנים מבנה וסביבה, שנקר.

לאחר חמש שנים כמעצבת-שולייה של אדירכל מוכשר, במהלכן תכננתי מגוון רחב של חללים, החל מגני ילדים, בתי ספר, בניינים, דירות, בתי יוקרה ועד להרחבות בקיבוץ, מתכנון דרך פיקוח עד לאכלוס (כן, גם גרמושקות וביקורים בוועדות), יצאתי לדרכי העצמאית, בשנת 2013. אז הקמתי את סטודיו מיס גרות.

הבית כראי הנפש

עיצוב בית דומה ליצירה על קנבס – מרחב נקי, המכיל בתוכו חומרים שונים, רהיטים וחפצים בהרמוניה מדויקת ומאוזנת. תפישת הבית כראי הנפש וכמרחב המשרה רוגע ומעורר השראה, היא העומדת מאחורי עבודת העיצוב של הסטודיו. בין אם זה פרויקט קצר של הום סטיילינג, או תכנון ועיצוב מן היסוד, הסטודיו דוגל בהתאמה אישית ללקוח.

עיצוב בית בר קיימא, מתחיל ביצירת אווירה טובה ובית שנעים לגור בו. אין זה עניין של צבע או סגנון, אלא בעיקר של חומרים ובחירות נכונות לסביבה ביתית מעשירה ותומכת. בחירה בטבעי ובנכון, מתעלה על בחירה בכל טרנד אחר ועל המרדף אחר בית טרנדי מהקטלוגים.

עיצוב בית עם חומרים טבעיים ובשילוב צמחים, יוצר מרחב שנעים להיות בו, כזה המשקף את אלו שחיים בו. זהו המרחב הבטוח והשקט, שמשרה רוגע ומעורר השראה.

עיצוב פנים בר קיימא בהובלת לירון גונן

עיצוב בערכי הקיימות נובע מתוך מודעות קשובה לצרכים ביולוגיים, לויסות חושי, שימוש בקיים, בחירה בספקים מקומיים, עבודות יד ושילוב אלמנטים טבעיים והאקססורי המושלם – צמחי בית שונים ומגוונים.

החשיבות של חיים בבית נקי מרעלים, עשיר בחמצן ואנרגיות טובות, נובעת מהקשר הישיר לאיכות החיים שלנו. כמו שאנחנו בוחרים לאכול בריא, כך חשוב שנחיה בסביבה נקייה, מעשירה ותומכת. הבית שלנו הוא החלל שעוטף אותנו, הסביבה הקרובה אלינו בה אנו חיים.

לחצ/י לפרטים נוספים

אפשר לשמור על קשר בדף האינסטגרם של לירון גונן מיס גרות

לקבלת עדכונים הצטרפו לניוזלטר: 

שומרות על קשר

הרשמי לקבלת פוסטים, עדכונים והטבות בלעדיות לתיבת המייל שלך

לירון גונן,
סטודיו מיס גרות

4 תגובות

  • מזרחי זהבה
    8 באפריל 2022 ב 15:24

    זו פעם ראשונה בחיי שאני ניתקלת בחשיבה כה חכמה ופונקציונאלית עם טעם כל כך טוב והרבה אינטיליגנציה רגשית משולבת בתכנון זה מסמל את סוף עידן הראוותנות והשאיפה לנקר עיניים בהעמסה ולהוציא לעצמיך
    בדרך את הקישקע כדי לשלוט באי סדר
    כתוצאה מהשאיפה לעוד ועוד
    כתוב ניפלא וטעם סוף
    אשמח לשמוע מימך איפה לקנות חפצים יותר מינימליסטים וטבעיים ובהזדמנות אפנה אליך לעזרה בעיצוב

    להגיב
  • איריס
    10 באוקטובר 2020 ב 09:41

    פשוט מהמם! כל חדר ומקלחת!!! חיפשתי צמחי בית והגעתי אלייך

    להגיב
  • מאיה
    28 בנובמבר 2017 ב 22:04

    היי לירון. בלוג מהמם יש לך טעם בוהימייני משגע. וזה גם סגנון שהוא לא רווח מספיק בארץ. אם יש לך רשימת המלצות לחנויות בארץ או בחול (שאפשר להזמין מהם) עיצוב בוהימייני לבית אשמח לשמוע! תודה
    מאיה

    להגיב
    • Miss Garot
      10 בדצמבר 2017 ב 18:56

      תודה מאיה :)
      הסוד של הסגנון הבוהמייני הוא שילוב בין חפצים ורהיטים שונים לחלוטין, כך שאין לי המלצה ספציפית על חנות אחת.

השאירי תגובה