הבית המיטיב

השירות של הסטודיו שיעשה לך סדר

איך את/ה מרגיש/ה בבית שלך? האם הבית עונה על הצרכים שלך? 

מהי הפינה האהובה עלייך, והאם קיים עבורך מרחב משרה רוגע ומעורר השראה?

אם את/ה מרגיש/ה שהגיע הזמן לשינוי  – הגעת למקום הנכון :) 

פגישת ייעוץ היא נקודת פתיחה טובה לתהליך

פגישת ייעוץ הום סטיילינג - למי זה מתאים?

בעיקר לאלו שרוצים שינוי. בין אם זה מעבר לדירה שלך או בשכירות, או לשיפור מרחב המחייה הקיים. יחד נוכל לעצב בית שעובד, ליצור סדר ולפתור דברים שלא באים טוב בעין ומתסכלים אותך. גם לדבר על אגרנות ומינימליזם יכול להיות חלק מהפגישה, וכמובן שיטת קונמארי שהפכה לחלק מחיי היומיום שלי. מי שרוצה שינויים לדירת קבלן או בית על הנייר, כל הפרטים לפגישת ייעוץ לעיצוב פנים.

מה השירות כולל?

"המינימליזם בבית הוא בזכות לירון, שלימדה אותי לעצור ולחשוב לפני שאני קונה". יפית, תל אביב

עיצוב הבית על פי מיס גרות​

תפישת הבית כראי הנפש, מובילה את עבודת הסטודיו מתוך חיבור והקשבה ללקוח, לצרכיו ולאורח חייו. עיצוב פנים בגישה מינימליסטית ופונקציונליות בדגש על ויסות חושי ונוחות שימוש, ליצירת בית נעים המשקף את בעליו ונושא עמו ד.נ.א ייחודי. 

 

הבית הוא מרחב התומך באיכות חיים, משרה רוגע ומעורר השראה. הסטודיו דוגל ביצירת מרחב אישי עוטף ומזמין, עם קונטרסט מדויק ושימוש נבון בחפצים ורהיטים. נעדיף שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה ולחי, על פני פלסטיק וסינתטי, ונשלב צמחי בית מטהרי אוויר לשיפור איכות החיים ואריכות ימים.

זה המקום לשאלות :)

וינטג' ועבודת יד בחדר שינה בר קיימא, גבעתיים
ויטרינה מחודשת במבואת הכניסה, תל אביב
חדר שינה בוהו בר קיימא, עמק האלה

לקוחות משתפות

ממליצים מאוד! ככאלו ללא ניסיון בעיצוב לקח לנו הרבה זמן למצוא מעצבת שתתאים לנו וגם תהיה בראש שלנו. היינו צריכים לסגור חלק מהדירה ולעצב אותה ולירון הייתה מדהימה ורגישה, הסבירה לנו מה כדאי לעשות ומה חשוב להבין וסגרה לנו הכל עד הפרטים הקטנים! אח"כ גם הייתה זמינה בטלפון אם נשארו שאלות. תודה על הכל :)
יניר, כפר יונה

לירון הגיעה לפגישת ייעוץ, ועזרה לנו לפתור כמה סוגיות שהיו צריכות טיפול. גם זמן רב לאחר מכן, היא ממשיכה לתמוך ועוזרת לדייק את הבחירות. תודה לירון! את מקסימה :)

מיכל, תל אביב

ללירון הגענו דרך המלצת חברים, קבענו פגישת ייעוץ בדירה תל אביבית ישנה עם חללים בעייתיים ותקציב דל. ללירון היו רעיונות יצירתיים ומותאמים לנו בכדי לייצר חללים גדולים ומוארים יותר. יצאנו עם סקיצות מפורטות ביותר מגודל האריחים במקלחת עד צבע הקירות כולל המלצות על חנויות לקניית המוצרים בהתחשב בתקציב. לאורך כל הדרך לירון היתה זמינה לשאלות ונתנה עצות והצעות עיצוביות יצירתיות ומוצלחות! לירון סופר מקצועית, סבלנית וזמינה! עם שפע רעיונות טובים ומדוייקים לחלל. ממליצה עליה בחום רב!!!בטוחה שאעזר בלירון גם בהמשך.

עתליה, תל אביב

חיפשנו עזרה מקצועית לעיצוב ולתכנון כמה אזורים בבית שהוזנחו. ראיתי בית ששופץ על ידי לירון ואהבתי, ואז נכנסתי לאתר שלה ואהבתי אפילו יותר. התחברנו מאד לתוכן הדברים, לגישה האקולוגית, הירוקה, וכמובן לעיצובים שראינו. לירון הגיעה אלינו לפגישה של כמה שעות בלבד, אבל למרבה ההפתעה הספקנו לעבור על כל חדרי הבית. לירון נתנה עצות נהדרות לשיפור הקיים, רעיונות לתוכניות חדשות, ולתוספת של צמחי בית, תוך דגש על ניצול הקיים והימנעות מהיגררות להוצאות כלכליות ענקיות מיותרות. היא היתה פרקטית, יעילה, חשבה על פתרונות ״מחוץ לקופסא״, נתנה מידע מפורט (כולל לינקים לקניית פריטים, שמות של חנויות מומלצות וכד׳) שירטטה סקיצות יפהפיות במחברת שהוכנה במיוחד בשבילנו, זמינה לנו גם אחרי הפגישה, ואת כל זאת עשתה בנעימות ובחיוך. לירון היא בול מה שחיפשנו!
עידית, נס ציונה

ללירון המדהימה הגענו אחרי חוויה פחות מוצלחת אצל מעצבת אחרת. קבענו מפגש ייעוץ של שעתיים בזום, וזאת הייתה חוויה מתקנת ומהנה! לירון התאימה את העיצוב בדיוק לצרכים שלנו, הכינה סקיצות מפורטות, המליצה על אנשי מקצוע וכמובן הוסיפה את הטאץ׳ הקסום שרואים בכל העיצובים שלה. מעצבת נפלאה, מלאת סבלנות ומקצועית! ממליצה בחום!

גל, כפר סבא

לירון סייעה לי בתכנון שיפוץ לדירת שלושה חדרים במצב קשה, שמיועדת להשכרה. מדובר בפרויקט שאני מנהלת, והרגשתי שאין לי הכלים לעשותו לבדי.
תוך כמה שעות צצו תוכניות, שרטוטים ותיק פרויקט הכולל מפרט שהפכו להיות הבסיס לבחירת הקבלן והמשך עבודה עם הקבלן שבחרתי. עבור המטבח אף קיבלתי שתי אופציות!
לא רק שהמפגש איתה איפשר לי לעבוד מול הקבלן, היא אף ליוותה אותי בשאלות עיצוביות לאורך הדרך. היא יצירתית וזריזה מאד. ומאחורי המקצועיות הרבה גיליתי בן אדם. אישה חכמה, מקצועית נעימה – פשוט כיף שמצאתי אותה!תודה לירון על עיצות הזהב ועל שאת יודעת תמיד לתת 300% מעצמך לכל עניין🌱❤

מיכל, הוד השרון

קיימנו עם לירון פגישת ייעוץ ממוקדת לסיוע בתכנון עיצוב דירתנו החדשה.
לירון היא אשת מקצוע נפלאה, חכמה, כישרונית אשר יודעת לנווט את רצונות כל בני המשפחה לשביעות רצונם של כולם!
לירון היא בעלת מחשבה מקורית, יצירתית ומחוץ לקופסא.
והיא העניקה לנו את ההסתכלות הנכונה והתובנות שהיינו זקוקים להן מאוד.
בנוסף, גם לאחר פגישת הייעוץ לירון זמינה לשאלות וסיוע וממשיכה להיות כתף תומכת בתהליך שאנו עוברים.
אנו ממליצים על לירון בחום רב!

הילה, הרצליה