בלוג / עיצוב בר קיימא

קולקציית אביזרי גלישה – איקאה מעלה תדר ומשתפת פעולה עם WSL

איקאה משיקה באביב 2022 קולקציה של אביזרי גלישה לבית, כזו שעונה על מגוון רב של צרכים לאלו שגולשות/ים ולא רק. בתזמון מושלם לקיץ הקרב ובא, נוכל להתחדש בפריטים מעוצבים ופונקציונליים שיהפכו את הבילוי בים לנעים וקל יותר. כמי שהקדישה פינה בסלון לגלשנים בהם אנחנו משתמשים, שמחתי לגלות קולקציה חדשה התומכת בלייפסטייל של גלישה.

איקאה ועולם הגלישה

הקולקציה כוללת אביזרי גלישה מסוגים שונים, אותה עיצבו בשיתוף פעולה עם WSL (ליגת הגלישה העולמית), עליו בישרו עוד בשנת 2019. השת"פ נוצר במטרה להבין טוב יותר את אורח החיים של אנשים שהים הוא חלק בלתי נפרד מחייהם, ולספק להם פריטים פרקטיים ומעוצבים לחייהם בבית ובדרכים.

קולקציית KÅSEBERGA כוללת מגוון של פריטים התומכים בחייהם של הגולשות והגולשים בים, החל מבאלאנס בורד עד לפונצ'ואים מעוצבים, דרך קרש ייעודי לאחיזה בעת בודי סרף (גלישת גוף זה אדיר! ממליצה לנסות בגלי הקיץ), שולחן קפה ותיק חוף המסייע לשמור על הנקיון בסביבת הים.

הקולקציה קרויה על שם עיירה קטנה בשוודיה, שם יש שבירת גל דרומי וקהילת גולשים מבוססת, נתמכת בסלוגן: High vibe, low impact התומך באיכות חיים טובה עם דריסת רגל אקולוגית קטנה יחסית.

בהשראת חיי הגלישה, קולקציית KASEBERGA נוצרה במטרה לעורר בך כמיהה לים. אקטיבית. בערכי הקיימות. מכבדת את הטבע ומה שהוא מביא לחיינו. שיתפנו פעולה עם ליגת הגלישה העולמית בכדי לעשות זאת נכון.

איקאה בהצהרה לעיתונות

אביזרי גלישה ברי קיימא

את הקולקציה עיצבו בערכי הקיימות, ועשו שימוש בחומרים ממוחזרים, בשעם ובמבוק אשר השימוש בהם פחות פוגע בסביבה ביחס לעצים אחרים. נדמה כי איקאה עושה מאמץ כביר לצמצם את הפגיעה בסביבה. קשי פסטיק כבר הפסיקו למכור?

אחד מאביזרי הגלישה ששבו את עיני הוא הבאלאנס בורד העשוי במבוק ושעם. לאלו שאוהבים לתרגל יציבה נכונה על הגלשן גם בימים בהם הים שטוח, הבאלאנס בורד הוא אביזר מושלם לשים בסלון ולשחק איתו מתי שרוצים.

אביזרי גלישה ומוצרים משלימים לבילוי בים

דבר אחד משמעותי חסר לי בקולקציה הזו, והלוואי ואמצא את זה כשתגיע הקולקציה לארץ – סטנד לגלשנים. כמשפחה גולשת, אני לא מרגישה שהלוח המולטיפונקציונלי שאיקאה עיצבו, יעזור לי ליצור סדר ל-3 הגלשנים בבית. נראה לי טריוויאלי לייצר סטנד שמאפשר אחסון בניצב ולא רק בשכיבה כמו שאיקאה מציעים.

תיק צד שחור מחורר, מושלם לבילוי משפחתי בים! זו התיק לשים בו את הצעצועים של הילדים בתום הבילוי, לטבול במים מה שישטוף את כל החול בקלות מהצעצועים. תמיד יש לנו איתנו תיק לאוכל, תיק למגבות ובגדים ותיק נוסף למשחקים וצעצועים. כאן יש פתרון מוצלח המצדיק רכישה.

הקולקציה תגיע לחנויות במאי, בתקווה שאיקאה ישראל תדע שיש קהילת גלישה חזקה ומתפתחת בארץ, כזו שתעשה שימוש בפריטים והאביזרים שיש בקולקציה.

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה