בלוג / עשה זאת בעצמך

מסגרת של חלון ישן וקצת אהבה

אני לא טיפוס שחוגג את ולנטיין, או כל חג אהבה אחר וזה משתי סיבות, אני תמיד מחוץ לזרם ולא מרגישה צורך מיוחד להיות קיטשית, אולי זה בגלל שאני חיה בזוגיות דביקה ומאוהבת. ובכל זאת, קבלו הדרכה מצולמת לכבוד הולנטיין.

אם אין לך רעיון למתנה לבן הזוג, ההדרכה הזו היא בדיוק בשבילך. המתנה שתכיני תהיה לבית והפתק הקטן שתכתבי יעשה את כל העבודה. החג הזה הוא הזדמנות טובה להשקיע בבית, בדיוק כמו שעשיתי בשנה שעברה עם מובייל הלבבות שעדיין תלוי מעל פינת העבודה שלי.

 

לאחרונה הצלחנו לאבד את המפתחות של הרכב יותר מדי פעמים וכמובן שזה תוצר ישיר לעובדה שלא היה לנו מתלה מפתחות נורמלי. אז במקום שבן זוגי יטיח בי האשמות שאני מבולגנת, החלטתי לרתום את עצמי לשעה קלה של עבודה כיפית בה הכנתי מתלה חמוד מחומרים שהיו לי בבית.

עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן

DIY טוב בעיניי הוא כזה שמשאיר מקום לביטוי אישי ולדמיון ויצירתיות. ברגע שיש יותר מדי כללים ומורכבויות זה כבר מאבד מהכיף של היצירה. הכיף הגדול הוא לקחת מסגרת של חלון ישן ולדמיין מה נעשה איתה, באיזה צבע נצבע אותה ואיפה יש לנו חתיכת קיר פנויה לתלות אותה כשנסיים. זה בדיוק מה שהביא אותי ליצור מתלה למפתחות, היה מקום ליד הדלת שהתאים בדיוק לגודל המסגרת, היו מפתחות שהלכו לאיבוד והייתה מסגרת – בינגו!

עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן

בפרויקט הזה השתדלתי להשתמש בדברים שיש ביית ושניתן לעשות גם בחלל סגור, בגלל החורף וזה. אין צורך במקדחה או מברגה, אין צורך במסור, אין צורך במברשת צבע ואין צורך לקנות חומרים יקרים מדי לפרויקט. פשוט וקל ועם הרבה מקום לביטוי אישי, הדבר שהכי חשוב בעיניי, הדבר שמאפשר לנו להביע את עצמנו להשאיר חותם בביתנו.

עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן

כלי העבודה:
דבק פלסטי
עט דבק חם של BOSCH (לא חובה)
סכין יפנית
סרגל
אקדח סיכות (לא יקר ורצוי שיהיה בבית אחד כזה)
נייר זכוכית עובי 80
חתיכת ספוג (במידה ומשתמשים בצבע אקרילי)

החומרים:
צבע ספריי או מעט צבע אקרילי
קאפה בעובי 5 מ"מ
שעם (ניתן לרכוש גליל או חתיכה קטנה)
חבל פשתן

האביזרים:
ידיות
אטבי עץ מיניאטוריים
סרטים לקישוט
כל מה שבא לכם ובעל פוטנציאל מגניבות
צרור מפתחות
פתק עם מילות אהבה

עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן
עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונןעשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונןעשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן עשה זאת בעצמך חלון ישן למתלה מפתחות לירון גונן

עכשיו אני מקווה שנפסיק לאבד את המפתחות בבית.
חג אהבה שמח ואהבה טובה, נעימה וגדולה מהחיים  לכולם :)

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה