בלוג / השראה

מציצים באינסטוש

אינסטגרם, למי שטרם שמע, זו רשת חברתית המבוססת על שיתוף תמונות, כולן בצורת ריבוע. מאז שאינסטוש נכנסה לחיינו ואנחנו לאפליקציה של אינסטוש, שיתוף תמונות נעשה קל יותר ונוח. לרוב, תמונה אחת שווה אלף מילים, ואני כאן בשביל לספר לכם על זה.

השראה עיצוב בתים והום סטיילינג באינסטגרם לירון גונן (4)

אז מה בעצם מופיע לנו בפיד (Feed) של האינסטגרם שלנו? אחרי מי אנחנו עוקבים? לרוב, ניתן למצוא באינסטגרם תמונות מגרות של אוכל (אלא אם את טבעונית, אז סביר להניח שתפסיקי לעקוב אחרי אייל שני באינסטגרם). אנשים אוהבים לצלם את האוכל שלהם וזה נהיה דבר כל כך נפוץ, עד שהתחילו לכנות את תמונות האוכל Food porn ולא נראה לי שזו מחמאה. מעבר למזון על כל סוגיו, ניתן למצוא תמונות של כפות רגליים על רקע שקיעה, ילדים משחקים בחוף הים, חתולים ישנים על המיטה ונעליים מגניבות על ריצוף מאוייר. יש? מבטיחה לכם שתמצאו דברים דומים בפיד שלכם. צילומים של כפות רגליים בנעליים מגניבות על רצפה מאוירת.

באינסטגרם, צריך לדעת מה אוהבים ואחרי מי לעקוב. ההשראה כבר שם.

השראה עיצוב בתים והום סטיילינג באינסטגרם לירון גונן (3)

אני מבקרת בפיד שלי מעט מאוד, אבל כשאני כן נכנסת לשוטט בין התמונות אני משתדלת לספוג כמה שיותר השראה. אינסטגרם הוא ביקור קצר בחו"ל עבורי. אני עוקבת אחרי החברים שלי בפייסבוק ואחרי הרבה מאוד אינסטגרמרים מעוררי השראה בתחום עיצוב הפנים, לייף סטייל ותרבות מרחבי העולם.

לכן, חשבתי לעצמי "למה לא לחלוק את כל הטוב וההשראה הזו עם הקוראים בבלוג על בסיס שבועי? בעצם, למה לא להציע את הקונספט המגניב הזה לאתר mako LIVING?"

השראה עיצוב בתים והום סטיילינג באינסטגרם לירון גונן (2)

מבינים לאן אני חותרת? הבוקר, בשעה טובה, עלתה הכתבה מציצים באינסט'וש הראשונה מני רבות שיתפרסמו בכל שבוע באתר mako LIVING. כל כתבה תעסוק בנושא אחר ולשמחתי הרבה, לא חסרים נושאים ומקורות השראה ברשת האינסטגרםהשוס הגדול הוא האפשרות לעשות Like או Follow בכתבה עצמה.

השראה עיצוב בתים והום סטיילינג באינסטגרם לירון גונן (5)

אני מזמינה אתכם לבקר בכתבה הראשונה, ואם ממש אהבתם – תגובות מפרגנות ושיתופים יתקבלו בברכה :)

(מאחר והבלוג שלי עדיין לא תומך בטכנולוגיה הזו של שילוב תמונות מהאינסטוש, כל התמונות שאתם רואים כאן הן צילומי מסך מהכתבה שעלתה במאקו)

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה