בלוג / השראה

פינטרסט – דברים שאהבתי לאחרונה ברשת

פינטרסט. כמעט בכל בוקר, הרבה לפני שכל בני הבית מתעוררים וההמולה מתחילה, אני אוהבת לפתוח בשיטוט בפינטרסט שלי. ככה להנאתי אני שולפת את הנייד שלי ונכנסת לאפליקציה אשר ממוקמת לה במסך הראשי.

כך נראה הפינטרסט של מיס גרות,  Pinterest

כך נראה הפינטרסט של מיס גרות, Pinterest

שם לפני שמתחיל יום העבודה שלי, אני רואה מה עלה והתחדש אצל אלו שאני עוקבת אחריהם. אם מתמזל מזלי אני רואה תמונה שמצליחה ללוות אותי במהלך היום או להפיח בי השראה/לתת לי רעיון.
אז היום החלטתי שאני אתחיל לשתף אתכם לפחות פעם בחודש ב-5 תמונות אהובות שמצאתי בפינטרסט.

1. השראה
לאחרונה במיוחד אני אוהבת צבעי פסטל, כנראה שעברתי סופית את התקופה שאהבתי ורוד פוקסיה וירוק זרחני. האמת שלפני שנה צבעתי את כל הקירות בפינת האוכל שלי בצבע מנטה פסטלי ונעים ומשם המשכתי בנגיעות של פסטל בבית.  החדר הזה מעורר בי השתאות לנוכח העומס של החפצים והרהיטים שעדיין מצליח להישאר שיקי, אסתטי ויפה.

החלל הזה עובד בעיקר בזכות הרהיטים הצבועים בצבעי פסטל, הרקע הלבן וההיררכיה בין גדלי הרהיטים והחפצים החלל. אני מאמצת את ההשראה הזאת להמשך דרכי יחד עם האמונה כי יכול להיות שסתם מדובר בפריים טוב עם התאורה והזוית הנכונה.

2. יצירה:
פרויקט מקסים שעובר ב-6 תמונות. כמה פשוט ויפה להכין חממה קטנה לעציצים ממסגרות של תמונות. תמונה כזאת גורמת לי לחשוב איך אני יכולה לתרגם רעיון כזה של שימוש במסגרות בגדלים שונים ולבנות משהו אחר לבית. אולי קופסה לאחסון תכשיטים?…

3. שאיפה:
בתקופה האחרונה אני ובן זוגי מאוד רוצים לשדרג ולעצב מחדש את חדר השינה שלנו. החלטנו ללכת על קו נקי מאוד, מינימליסטי וקצת רומנטי. החלל הזה הצליח להפעיל אצלי משהו וכנראה שיש סיבה מסוימת.

אני עדיין בתהליך עיכול של התמונה ועוסקת בשאלה האם אני באמת רוצה חדר שינה כזה מינימליסטי והאם זה מתאים לי לבית?  הרי אין לי חלונות ברזל של פעם ואין לי ויטרינה שמסתיימת בקו אפס עם נוף שכזה (אבל לא רחוק מזה, כן). אני מבטיחה לעדכן בהמשך כשפרויקט חדר השינה שלי ייצא לדרך.

4. רעיון:
קולאז' התמונות המקסים הזה שמסודר כל כך יפה בתוך מסגרת שחורה אהוב עליי מאוד משתי סיבות, הראשונה היא שהוא לא נראה עמוס (כנראה שזה משהו בצבעוניות של התמונות) והשנייה היא שזהו מענה טוב לתמונות האינסטגרם האבודות. אם אתם גם בעניין כמוני, אבל לא מומחים בתכנות גרפיות או בפיקאסה, אתם יכולים לבקש ממכון הדפוס לעשות לכם סידור של תמונות האינסטגרם שתשלחו להם להדפסה.

התהליך הוא לא ארוך ביחס לתוצאה, רק צריך לקנות מסגרת גדולה שחורה עם פספרטו לבן (באיקאה), לקחת מידות ולחשב כמה שורות יהיו וכמה תמונות בכל שורה. ואח"כ לשלוח את כל הבקשות למכון דפוס המומלץ והרוב לביתכם. אם אתם צריכים המלצה על מכון באזורכם, דברו איתי.

5. אהבה
בהמשך לחג הולנטיינ'ס (והכתבה שלי שעלתה באתר MAKO לכבודו) התמונה הסוגרת של הפוסט היא תמונה של חלל שמצליח לרגש אותי כי יש בו כמה דברים שאני אוהבת. אז שאני אתחיל?

הציורים שעל הקיר – הדפסים מופלאים ואין לי מושג מי האמן
השידה שהיא וינטג' – אני כל כך אוהבת רהיטים ישנים שיש מאחוריהם סיפור ושהם לא חלק מ"סט קומפלט" של רהיטים שיצאו מהמפעל
משחקים בקנה מידה – השטיח כל כך ייחודי ומסוגל להחזיק את החדר לגמרי לבד  (תדמיינו שהכל היה מונוכרומטי ורק השטיח היה בולט בחלל) באמצעות הטקסטורות והקומפוזיציה ובנוסף לשילוב צבעי החרדל והסגול שכה טרנדי לאחרונה.
רצפת העץ – רצפה כזאת תגרום לכל חלל להיות מעוצב הרבה יותר, שימו לב לפנל הלבן וקבלו טיפ: אם אתם לפני התקנת פרקט בבית וצריכים לבחור פנל, כדאי לכם לבחור בלבן משתי סיבות, המראה שלו יותר יוקרתי והוא מסיים את מישור הרצפה בקונטרסט חד ויפה עם הקיר. (מי שלא הבין אותי מוזמן להתקשר ואסביר לו בטלפון, באמת.)

עד כאן הפוסט הקצר על דברים שאהבתי לאחרונה בפינטרסט, מבטיחה להביא לכם עוד ועוד מכל מה שאני מוצאת בו השראה ומרגש אותי.

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

6 תגובות

  • בקי מרקוביץ
    18 בפברואר 2022 ב 20:28

    נשמתי נעתקת סופסופ אני מרגישה שיש לי למה להשתייך ואיני זרה תודה את מדהימה

    להגיב
    • Miss Garot
      20 בפברואר 2022 ב 16:58

      תודה רבה! שמחה שנעמתי לך :)

  • גליה
    21 בספטמבר 2016 ב 12:07

    מקסים!!! האם יש לך המלצה איפה קונים מזנונים כמו בתמונה?

    להגיב
  • […] מקום להשראה חדשה והנה היא כאן. בעבר כבר כתבתי על השראה מפינטרסט (פעמיים), וגם על השראה מאינסטגרם. אבל, ההשראה שנמצאת […]

    להגיב

השאירי תגובה