בלוג / השראה

על קונספט עיצוב אקלקטי וטרנד צבעוני

מבלי ששמתי לב, כבר הגיע החודש החמישי של השנה. אתמול בחגיגות יום העצמאות, שאלתי את בעלי אם אנחנו בחודש אפריל או מאי, דבר שגרר מבטי תמיהה מטורפים ממספר אנשים ששהו במחיצתנו. כזאת אני, קצת מעופפת, הרבה מרחפת אבל הרווח מכך הוא גדול, כי משם מגיעים פרצי היצירתיות וההשראה שלי.

הטרנד הצבעוני לשנת 2015 מאת חברת PANTONE

הטרנד הצבעוני לשנת 2015 מאת חברת PANTONE

את הפוסט הפותח של החודש החלטתי להקדיש לטרנד הצבעוני לשנת 2015, אותו גיליתי במהלך שיטוטיי ברשת במהלך עבודה על בניית לוח קונספט לדירה שאני מעצבת. בעיניי זו הפגישה הכי כיפית, כי היא צבעונית, מלאה בחלומות ופנטזיות על צבעים, חומרים, טקסטורות ותחושות. זה ה- הכי הכי שלי, בנוסף לאהבתי לתכנון החללים ואיזה קירות שוברים בבית, מתוך מחשבות והבנה של החיים בבית לאחר השיפוץ.

העבודה שלי לקראת פגישת קונספט לעיצוב פנים מתחילה במחשבות, בזמן שאני מעופפת, שם אני עוברת תהליך שקצת קשה לי להסביר אותו, אבל הוא בעיקר מתבסס על ההיכרות שלי עם הלקוחות, אורח החיים שלהם, הסגנון שלהם יחד עם ההבנה וכשרון העיצוב שלי.  הדמיון שלי עובד שעות נוספות, בתהליך בניית לוח ההשראה והגדרת הפרויקט בכמה מילים. לפעמים מתמזל מזלי ואני מצליחה לדוג את המילים שמהוות בסיס לקונספט העיצובי במהלך הפגישה הראשונה עם הלקוחות, בה הם מגדירים את חלומותיהם, אהבותיהם וצורכיהם לפרוגרמה מילולית אחת. כאן כבר הייתי צריכה ללקט מהפרוגרמה שבנינו בקיץ האחרון ומצאתי שלוש מילים: פתוח | אירוח | צבעוני

טפט בהדפס מוצלח, צבעוני ואביבי של חברת PIP STUDIO

טפט Chinese rose blue בהדפס מוצלח, צבעוני ואביבי של חברת PIP STUDIO

כשאני אומרת צבעוני, אני מכוונת ל- צבעוני ממש. תדמיינו לעצמכם דירה מרווחת, עם מטבח עצום בגודלו, כמעט בגודל הסלון כאשר הרקע הוא נקי ומוחכם ויש מלא נגיעות של צבע בחלל. את הנגיעות נכניס ברהיטים, קירות, שטיחים, תמונות, גופי תאורה ואביזרים. הקונטקסט הוא אורבני, הדירה נמצאת בבניין שעובר עכשיו שיפוץ כולל במסגרת תמ"א 38. כמו הזוג עצמו, גם הדירה חייבת להיות מחוץ למסגרת, מעוצבת באופן ייחודי ושונה.

פגישת הקונספט כבר מאחורינו. השלב הבא, הוא לבחור ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים ולהזמין את המטבח. הקבלן כבר מוכן להיכנס ולשבור קירות, גם הדיירים כמעט ובשלים לכך. ואני, מבטיחה לכם שאתעד את רגעי השיא של השיפוץ כאן בבלוג. רוצים לראות עוד תמונות? זה הקישור ללוח ההשראה של הפרויקט בפינטרסט שלי.

לוח ההשראה שהכנתי לפרויקט - פתוח, אירוח וצבעוני

לוח ההשראה שהכנתי לפרויקט – פתוח, אירוח וצבעוני

במבט לאחור, לפוסט שהעליתי בחודש דצמבר, מיס גרות בסגנון אקלקטי  מסתבר שהבית שלי כבר מוכן לשנת 2015.

מסתבר שפינת האוכל שלי מוכנה לשנת 2015

פינת האוכל  האקלקטית שלי מוכנה לשנת 2015

פרט מתוך המטבח שלי, צבעוני ועז בדיוק כמו שאני אוהבת.

פרט מתוך המטבח שלי, צבעוני ועז בדיוק כמו שאני אוהבת.

פרטים צבעוניים מתוך המטבח שלי

אביזרים צבעוניים על מדף עץ

במהלך גיבוש הקונספט והסגנון לעיצוב הבית חשוב לזכור דבר אחד:

עיצוב הבית הוא הרבה מעבר לענייני טרנדים ואופנות, אלא דבר הנובע מאהבה, טעם, סגנון ואופי של החיים בו. אל תשכחו את זה.

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה