בלוג / עיצוב והלבשת הבית

קלרה, סדרה בהפקה אביבית

בקיץ האחרון, הוצאתי מהקופסה מפית אחת קטנה ומיוחדת, מעוטרת ברקמת איקסים בעבודת יד. לאחר מחשבות רבות והתלבטויות, הבנתי שאני חייבת לעשות איתה משהו ולחלוק אותה עם העולם, אז החלטתי לייצר מהמפית הזו הדפסים כחלק ממקום של יצירה רגשית המחוברת לבית סבתא.

מגזין נישה כתב על ההשקה של סדרת קלרה באוקטובר 2014.

מגזין נישה כתב על ההשקה של סדרת קלרה באוקטובר 2014.

את המפית, העברתי באמצעות טכנולוגיות שונות, עיצוב מחדש בקומפוזיציות מגוונות ובקנה מידה לא צפוי. כתבתי על התהליך של יצירת סדרת ההדפסים בפוסט שנקרא השראה בקנה מידה. היום, המפית זוכה לחיי נצח כסדרה של הדפסים בשם קלרה, המודפסת על ניירות פוטו, קנבסים ווילונות ומקשטת בתים רבים בארץ וגם כמה עמודים במגזיני עיצוב שונים.

הפעם הראשונה של סדרת קלרה על דפי הכרומו, אוקטובר 2014.

הפעם הראשונה של סדרת קלרה על דפי הכרומו, אוקטובר 2014.

זו הייתה ההמלצה בחודש נובמבר 2014

זו הייתה ההמלצה בחודש נובמבר 2014

החודש, לקראת חג הפסח, בחרה הסטייליסטית המוכשרת אורית עציון בחרה בהדפסי קלרה בעיצובי להפקה האביבית שערכה למגזין נישה. הטלפון של אורית בצהרי היום הפתיע אותי ושימח אותי מאוד. מבחינתי היצירה הזו מגיעה ממקום של רגש ואהבה לבית סבתא, כך שכל פעם שמישהו בוחר בה, בין אם לכתוב עליה או לקנות הדפס מהסדרה זה מבורך ומחמם את הלב.

מגזין נישה גליון אפריל 2015 מיס גרות משתתפת בהפקה אביבית של אורית עציון מגזין נישה גליון אפריל 2015 מיס גרות משתתפת בהפקה אביבית של אורית עציון מגזין נישה גליון אפריל 2015 מיס גרות משתתפת בהפקה אביבית של אורית עציון
בנוסף לקנבסים (אותם ניתן לרכוש אונליין בחנות של מיס גרות או בטלפון 054-6887045), בהפקה זו השתתף גם וילון גלילה עם הדפס קלרה, אותו אני מייצרת בשיתוף פעולה עם חנותRosebud – רוזבד – וילונות – טפטים – טקסטיל לבית. לפרטים בנוגע לוילון, ניתן לפנות אליי או לחנות רוזבד בטלפון 09-744-7952

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה