בלוג / עבודות נבחרות

קוביה כחולה באמצע הבית

שינויים קטנים יכולים להביא לתוצאות משמעותיות. לא צריך להשקיע הון תועפות של כסף ואנרגיה, לפעמים רק 3 ליטר של הצבע הנכון וקורטוב של אומץ יכולים להביא לשינוי גדול בבית. כך קרה בדירת קבלן של זוג מקסים שהזמין אותי לייעוץ של שעתיים. כשהגעתי לדירה המקסימה הבנתי שיש בסיס טוב לעבודה וכל מה שעשיתי היה להנחות אותם איך לשדרג דברים קיימים, כמו הקלאפה במטבח, סידור הרהיטים בסלון ובחירת גוונים לבית שיהפכו אותו למעניין, מגניב וכזה שעושה להם טוב על הלב. כחודש לאחר הצביעה, הדירה נבחרה לככב בכתבה של אודית לורן בלקין לאתר mako.

הום סטיילינג בחירת צבעים לבית לירון גונן

כשרק עברו לדירה, לפני כשנתיים, ייעצתי לזוג לרכוש פינת אוכל מעץ ביד 2 ולשלוח לצביעה, במקום לקנות פינת אוכל חדשה בסכום של כמה אלפי שקלים. למזלם הרב, הם מצאו את פינת האוכל הזו שנמכרה ממש ברחוב לידם במחיר של 400 ש"ח, כולל שולחן ושישה כסאות. על הצביעה הם שילמו למישהי 900 ש"ח, כולל עבודה וחומרים. שווה, לא?

הום סטיילינג בחירת צבעים לבית לירון גונן

בעלות של 300 ש"ח לרכישת צבע ויומיים עבודה בבית, הדירה שינתה את פניה לחלוטין והפכה לכיפית ומדליקה. לעיתים רבות, אין צורך להשקיע ערימות של כסף ואנרגיה ולקנות הרבה דברים חדשים בשביל להשיג שינוי גדול. זה יותר ידידותי לסביבה וגם לחשבון הבנק.

הום סטיילינג בחירת צבעים לבית לירון גונן הום סטיילינג בחירת צבעים לבית לירון גונן הום סטיילינג בחירת צבעים לבית לירון גונן

הום סטיילינג בתכל'ס:

פגישת ייעוץ בביתך בהתייחסות לצבע, טקסטיל, תאורה וריהוט.

2 ימי קניות לרכישות של ריהוט, אביזרים ותאורה

ליווי צמוד במיילים ובוואטסאפ

פגישה מסכמת וסידורים סופיים על כוס קפה בבית החדש :)

 

רוצה גם? בשביל זה אני כאן :)
לירון 054-6887045

 

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה