באופן ספונטני למדי, החלטתי לכתוב על היריד של נתנאלה.קום שמתחיל ממש היום ועתיד להסתיים ביום שבת. ביריד יהיו 120 דוכנים, מתוכם בחרתי 15 פריטים מומלצים של דוכנים שונים, כאלו שהייתי רוצה לעצמי. הסיבה העיקרית והמוצדקת לבקר ביריד בעיניי, היא הריכוז הגבוה של מוצרים יפים ושווים לבית של יוצרות ומעצבות ושל יבואנים מיוחדים במרחב אחד. אז במקום להסתובב בין חנויות ברחבי הארץ, או לרכוש אונליין, ביקור אחד ממוקד ביריד יהפוך את הרכישה להרבה יותר מהנה ויעילה.

לעתים רבות, אני נשאלת על ידי לקוחותיי המקסימות היכן ניתן לרכוש תמונות יפות לבית, אביזרים לחדרי הילדים, כריות מיוחדות, טפטים יפים לשדרוג חפצים ורהיטים וכו' ותמיד אני ממליצה על היוצרות והמעצבות האהובות עליי ועל החנויות שמייבאות את הדברים הכי שווים מרחבי העולם. היום, זו ההזדמנות שלכן לקוחות יקרות ושלכם, קוראים יקרים לגשת ליריד של נתנאלה ולרכוש אביזרים לשדרוג המרחב הביתי והאישי שלכם.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (0)

כפי שכבר כתבתי לכם בעבר, אני לא ממש בקטע של קניות והוצאות מיותרות, ביתי מאובזר לחלוטין עד אפס מקום, כולל הספה, הקירות וכמה פינות נסתרות. לקראת הקיץ, נכנסנו לתהליך פינוי חפצים ומסירה של מלא דברים, כשנגיע למינימום, סביר להניח שנחליט לאבזר מחדש. ובכל אופן, החלטתי להציג בפניכם את ה- Wish List שלי הכוללת 15 דוכנים שווים בהם אני ממליצה לבקר. ביריד החלומות של נתנאלה ישנם 120 דוכנים, כך שלעבור ולבדוק את המרכולת של כולם, כמעט בלתי אפשרי. הרשימה נעשתה בסדר אקראי (השתדלתי לסדר לפי הא'-ב') ואת כל התמונות אספתי מדף יריד החלומות של נתנאלה – חלומות טרופיים בפייסבוק.

הממולצים שלי ליריד החלומות: 

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (18)1. בבית.קום – פריטים יפים, מונוכרומטיים עשויים מחומרים טבעיים ומעוצבים בקו נקי. מי שמעוניין בקולקציה שלמה לאבזור סלון בוהמייני-סקנדינבי, על טהרת השחור-אפור-לבן-עץ בהיר, אני ממליצה להתחיל בדוכן של בבית.קום. אני ממליצה במיוחד על מנורות השולחן ומנורות הרצפה עם רגלי העץ ואהילי הבד. קלאסי ויפה ובמחיר טוב מאוד.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (3)2. יעל יניב – אין כמעט לקוחה שלי שלא המלצתי לה על טפטים בעיצובה של יעל יניב לשדרוג של רהיטים קיימים. ליעל יש היצע רחב של מוצרים מודפסים, החל ממדבקות קטנות של אותיות, נוצות מגניבות, רקעים לצילום ובחלט גולת הכותרת היא גליונות הטפט שישדרגו כל רהיט סתמי ועייף.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (8)3. נרקיס שחף – מאיירת מוכשרת, האיורים שלה שולחים אותי הישר לעולם שכולו פיות, חדי קרן ופרחים בצבעי פסטל. אני מניחה שהייתי בוחרת באיור קטן ויפה, אותו הייתי ממסגרת ותולה בחדר של הבנים.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (13)

4. נתנאלה. קום – מעבר להקמת היריד, ארגונו וניהולו, לנתנאלה יש גם דוכן מלא בחומרי יצירה לחובבות DIY והשראה. ההמלצה הברורה היא לקנות כמה צבעים של ספריי קפזולה של חברת מונטנה. אני ממליצה לבחור בצבעים עזים ובגימור מבריק, כי צבעי פסטל בגימור מאט הם הבחירה הטבעית ולפעמים שווה לנסות גם משהו חדש.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (7)5. שוקה Shooka – אני בטוחה שהדוכן של שוקה יהיה מטריף, מלא בפריטים מגניבים, צבעוניים ועם הרבה חוש הומור. בובות של סוני אנג'ל כבר יש לך בבית? לי אין וממש בא לי, נראה לי שזו הזדמנות טובה לרכוש שתיים ולשים על המדף בשרותי האורחים.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (11) 6. רוני עוזיאל – נכון, שרשראות לא קשורות לעיצוב הבית, אבל לא התבלבלתי, אני פשוט מאוד אוהבת את השרשראות של המעצבת רוני עוזיאל. אני זוכרת אותה עוד מימיי כנערה בתיכון בן גוריון בנס ציונה, אז נס ציונה הייתה כל כך קטנה, עם תיכון אחד שכולם פחות או הכירו את כולם. ואם לא את כולם, אז את האח של או האחות של. אז אם נחזור רגע לרוני, (אני חייבת שרשרת שלה!) אהבתי מאוד את השרשראות שהיא מעצבת, רק לצערי נראה לי שיש שם רצועות עור וזה פחות בשבילי. מאחר ואני מעדיפה טבעוני (באוכל, בלבוש ובבית), זו נראית לי שרשרת טבעונית שתהיה יפה עם שמלה פשוטה לקיץ הקרוב. השילוב בין הורוד לתכלת, עם עיגולי העץ והשרשרת המגוונת, פשוט מושלם.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (1)7. Irregular Trend – שני רייזר היקרה מעצבת פריטים מיוחדים וטרנדיים לבית. אם העניין שלך בחדי קרן לא עבר עם גיל ההתבגרות, בדוכן של שני תוכלי למצוא קיטש שהוא לא נראה קיטש. הכריות עם הפונפונים ממש מושלמות, שעיניי כל בית חייב פונפונים, בין אם זה על כרית או על וילון.
יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (9)בנוסף לכריות, הפוסטר הזה של שני ממש תואם את הלך הרוח שלי בימים האחרונים. בכל זאת, ילדים וזה…

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (10)
8. KAS – קאס החביבים עליי, מייבאים קולקציות טקסטיל מצוינות לבית של המותג KAS AUSTRALIA. אחת ההמלצות שאני תמיד חוזרת עליהן בשיחות עם לקוחותיי היא להשקיע במצעים טובים!. לעתים רבות יוצא לי לראות מיטות שנרכשו באלפי שקלים עם סט מצעים מהוה וישן עם הדפס לא משהו (בלשון המעטה). כמעצבת, אני מאמינה שצריך להשקיע בטקסטיל ובאביזרים יותר מאשר בריהוט, אלא אם יש תקציב עצום ולא מוגבל. אז דמיינו לעצמכם בסיס מיטה פשוט ועליו מצעים וכירבולית של KAS, או ספה פשוטה וממש יפה מאיקאה שעולה 3,000 ש"ח ועליה כריות מיוחדות ועשירות בצבע ובטקסטורה מבית KAS. יש להם מבצע ממש שווה לכבוד יריד החלומות.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (16)9. Tutika – המותג של היוצרת נועה הולצשטיין הוא הכי צבעוני ומשמח שיש. שתי תמונות על קיר בצבע פסטל יהפכו כל חלל לשמח ושובב. בדוכן של נועה תוכלו למצוא גם תיקים צד פשוטיםפ עם הדפס מגניב וצבעוני בדיוק כמו כל היצירות שלה.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (5)10. Tweelingen Design – אחת הדרכים לזהות מותג טוב שעובד מצוין, היא לראות את ההתחדשות והשנוי שהוא עובר דרך קולקציות שונות לאורך השנים. אורית זילברמן המעצבת ובעלת המותג, השיקה קולקציה מצוינת, הכוללת גופי תאורה ואגרטלים אוריגמי ועוד כבלי תאורה מסיליקון בצבעים עזים ושמחים. מבטיחה לכם שביקור בדוכן של Tweelingen לא ישאיר אתכם אדישים כלפי העיצוב וכלפי קבלת הפנים החמה לה תזכו מאורית.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (91)11. What About – מוצרי נייר מקוריים בעיצובה של אורי רייזנר. כל עיצוב מתחיל באיור ידני שנסרק למחשב ועובר צביעה באופן דיגיטלי, עם טקסטורות מיוחדות וחפצים שנסרקים. האיורים מושלמים ומצליחים לרגש בלי ליפול לקלישאות של קיטש. אפשר לקנות מחברת ספירלה עם איור שאותו ניתן למסגר ולתלות או כל איור אחר שמוצע למסגור ותלייה, או אלבומי תמונות, כי חשוב גם איך נראה אלבום התמונות שעל המדף בסלון.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות 1112 סבתא מרים – איסוף ומכירת פריטי וינטג', מומלץ לכל מי שלא צדה אחר אוצרות ברחוב, באתר אגורה וברחבת הרוכלים בשוק הפשפשים. המלצתי היא לרכוש כלי אמאייל יפה שישמש כמרכז שולחן בפינת האוכל. כמעט כל פרי יראה בו טוב ויעניק אווירה חמימה לבית. מסגרות לתמונות ליצירת קיר מסגרות אקלקטי או מגירה של בית דפוס, לאכלוס כל הפיצ'יפקס והאוספים הביתיים.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (6)13. Dreams and Wishes – קרן נובל ועדי יונה גלזר, מייבאות מוצרי נייר מעוצבים של מותגים נחשקים הישר מלונדון. ההצעה שלי היא לרכוש כמה כדורים צבעוניים ולקשט את המרפסת בבית. לא הייתי מתנגדת לתלות כמה כאלו מהפרגולה ואני בטוחה שהייתי מוצאת עוד כמה דברים ליום הולדת 4 שאנחנו חוגגים החודש לפלג הבכור שלנו.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (2)
14. GingerL – יבואנים של מוצרים מעוצבים לתינוקות וילדים וכנראה שגם לנשים כמוני. לא הייתי מתנגדת למנורת ארנב על השידה בחדר השינה, ועל הדרך מנורה של התינוק בפיג'מה אותה הייתי מניחה בכיף על פרקט העץ בחדר של הבנים. מגניב לא? חוץ ממנורות יש קופסאות פח מעוצבות, מדבקות קיר ובובות מעוצבות בקטע וינטג'.

יריד החלומות של נתנאלה המלצות של מיס גרות (29)15. Eina – אחרון חביב, הדוכן של עינת בעלת סטודיו עינה. אני מודה, נחשפתי לעיצוביה היפים רק הבוקר כשאספתי את 15 הדוכנים והפריטים השווים בעיניי. אז מה sעתכם על ה Page Board הזה? בעיניי, הוא בדיוק הנגיעה של הצבע השחור גרפיט, מעבר לכך שהתאהבתי ממבט ראשון בעיקר בזכור הצעת הסטיילינג המשובחת של עינת ללוח השחור. ממה שהבנתי זה בחיר של 169 במקום 200 בהזמנה מוקדמת ואיסוף ביריד. מגניב, לא?

זו הייתה רשימת ההמלצות שלי ליריד החלומות של נתנאלה. התמונה הראשית של שוקה – Shooka. מקווה שנהניתם :)

הרשמה לניוזלטר

שומרות על קשר

הרשמי לקבלת פוסטים, עדכונים והטבות בלעדיות לתיבת המייל שלך


 

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

2 תגובות

  • מיה
    21 במאי 2015 ב 07:49

    תודה, מקסים… עשית לי חשק :)

    להגיב
  • lilachvi
    20 במאי 2015 ב 18:23

    אחלה המלצות…:)

    להגיב

השאירי תגובה