בלוג / השראה

המפלט השוודי

דירת חדר בגוטנברג. עיר רחוקה, צפונית, שקטה, שם הייאוש כנראה יותר נוח. בימים לא פשוטים כמו אלו, הצצה בתמונות של דירה כזאת לוקחים אותי למקום של שקט, מקום בטוח ולו לרגע. יש משהו נקי ויפה כל כך בקירות הלבנים ובטקסטיל המונוכרומטי, באיזון בין אלמנטים, בקיר התמונות, בפינת העציצים. הטפט במטבח כל כך דומיננטי אך נכון, כי הוא מה שמשדרג מטבח צנוע ופשוט.

הפשטות, האוויר והמינימליות, השילוב הנכון בין צבע ל-לא צבע, הפרופורציות הקטנות, השולחנות הקטנים בסלון והשנדליר הדומיננטי שמעל. עושה רושם כי מדובר בריהוט זול יחסית, אין כאן שום דבר נוצץ מדי, מפואר, מיוחד או יוקרתי, אלא להפך – השילוב הנכון בין אלמנטים שונים, טבעיים, ומונוכרומטיים, בעיצוב פשוט ולא מתחכם יותר מדי הופכים את הדירה הזו לנהדרת, וכן, גם מעוררת השראה. איזון, פרופורציות, ניגודיות – פינה של שקט ויופי. עיצוב פנים וסטיילינג שהופך דירה לבית. כי אם כבר בית שנראה כמו ממגזין, אז כזה – לא נראה כמו ממגזין, לא נוצץ, אבל מצוין.

משום מה, לא הופתעתי לגלות שאת הדירה הזו עיצבה יוהנה, שאת צילומיה מעוררי ההשראה באינסטגרם אני משלבת מדי פעם בכתבות האוסף באתר MAKO מציצים באינסט'וש. אז או שהעולם קטן, או שהטעם שלי מאוד ממוקד.

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה