בלוג / השראה

הבוהמייני הנכון

בוהמייני מודרני BOHEMIAN MODERN, הוא סגנון בוהמייני שלא יצא מפרופורציות, כזה שמתאים לבוהמיינים שחיים בעיר וביכולתם הכלכלית לרכוש פריטים איכותיים ומדויקים שיקשטו את ביתם היפה. הסגנון הוא מכלול של שילוב נכון בין חומרים טבעיים, טקסטורות מעניינות והדפסים גאומטריים שבטיים על רקע קירות לבנים ורצפה סולידית.עיצוב בוהמייני מודרני, לא מזיע ממאמץ יתר של עיצוב, בעיקר בזכות ההימנעות ממניירות מיותרות, מצבעוניות חזקה, מאפקטים וטרנדים, מגימיקים ומטפטים. על רקע קירות לבנים מונחים פרטי וינטג' מיוחדים בסגנון MID CENTURY, טקסטיל בגוונים של קרם, אפור וכחול על גווניו הרבים, צמחים בעלי נוכחות וחומרים טבעיים.
ההגדרה של חומר טבעי מעניינת בפני עצמה, מה הופך או בעצם משאיר חומר כטבעי? סביר להניח שליטוש נכון והימנעות מצביעה, העץ נשאר עץ (לפחות בחלק ניכר של הרהיט), השיש הוא שיש, הפרקט הוא עץ אמיתי, והטקסטיל הוא טבעי ובעל טקסטורות אורגניות או שבטיות.
הנאמנות למקור, לחומר האמיתי והשילוב בין מתכת, עץ וטקסטיל על רקע ניטרלי, הופכים את הסגנון הבוהמייני מודרני לעל זמני. הצצה קטנה בספרי אדריכלות ועיצוב משנות ה-80 של אנשי בוהמה ורוח, מראים סגנון מאוד דומה, בוגר וכזה שלא נכנע לטרנדים. גם אם הסגנון הבוהמייני הוא טרנד של 2015, שילוב מושכל שלו עם הסגנון המודרני, הופך אותו לקלאסי ותמיד נכון.

מקור: Home Tour: A Modern Bohemian Family Abode  | צילומים: Tessa Neustadt | עיצוב: Amber Interiors

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה