בלוג / בתים

בית בסגנון בוהמייני-מודרני-גלובלי כמשקף אורח חיים

רשת האינסטגרם היא כמו מעיין נובע של השראה מתמדת. האנשים עצמם הם מעוררי ההשראה, הסיפורים שלהם, הבחירות שלהם ומה שהם בוחרים להציג ולשתף ברשת החברתית. אינסטגרם הוא המקום בו הביטוי האסתטי ומשמעותו, או שלא, מובאים בפריים ריבועי אחד. עצם היותה מקור השראה שכזה, היא די מבטלת את העניין במה שקורה או שלא קורה בפייסבוק וסיור באימג'ים בפינטרסט.

https://www.instagram.com/p/BMTtG0xAo5q/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BYyNb4tgw_b/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BYnzvnbgdVP/?taken-by=thelifetraveller

לאינסטגרם יש אלגוריתם שיודע לזהות העדפות וטעם, כך שדף החיפוש בחשבון שלי נראה שונה לחלוטין מזה של בן זוגי. אני תוהה  מה הוא היה עושה עם כל העציצים והבתים בסגנון המינימליסטי-מודרני-בוהו-אורגני והבשורה האסתטית המגיעה מאוסטרליה. בנוסף לערימות של קרושה, שכל אחד יותר מרהיב מהשני, כלי קרמיקה מיוחדים, ובעיקר קולקציה אסתטית אחת גדולה, מבחר רחב של תמונות מגולשים שונים מרחבי הגלובוס. העולם מעולם לא היה כה קטן, כל מה שמעניין, בכף ידי.

https://www.instagram.com/p/BYGUanYgahz/?taken-by=thelifetraveller

וכך, דיברה אליי תמונה שהעלתה מאנון הנסן מיירינג לחשבון שלה TheLifeTraveller, מה שמשך אותי עוד יותר, הוא היותה אשה מיוחדת ומעוררת השראה. וזה תמיד בא ביחד – ככל שחייך יותר מעניינים, כפי שאת בוחרת לראות אותם ולשמוח בהם, כך גם ביתך יראה. בית משקף את מי שגר בו ולא יכול להיות שבלונה של פינטרסט ומעוצב למשעי. בית הוא חלל חי ונושם המשתנה בהתאם אלינו, לאורך השנים.

https://www.instagram.com/p/BYvpigGAc57/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BYNE6ZdgT2A/?taken-by=thelifetraveller

שאנון היא אמא, עורכת, קוראת בהילות, מטפלת אנרגטית, מייסדת הקואופרטיב NARAMATISHO, אקטיביסטית וטבעונית. משפחת ריינבו בספארי דרך החיים בקניה – בתרגום חפשי מדף האינסטגרם שלה. היא גם חובבת צמחי בית, תחביב המוערך בעיניי יותר ויותר מיום ליום ומושך אותי אליו.

https://www.instagram.com/p/BU2gO-oA3vd/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BXLUliwAB-q/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BTcJAfxAJsG/?taken-by=thelifetraveller

באתר שלה מסופר שהגיעה לקניה היא למטרות אימוץ, שם פגשה באנשים שנגעו בה עמוקות, אנשים שחלמו על לשגשג ולפרוח, אך חיו בעיקר בשביל לשרוד. לאחר שהות והיכרות מעמיקה יותר עם האנשים והמקום, שאנון בחרה להקים קואופרטיב בכדי לסייע לאותם אנשים, ולעורר בהם מוטיבציה במסע הפרטי שלהם בחייהם. הרעיון היה למכור עבודות יד קנייתיות, ובכך לאפשר לקהילה ליצור ולהתפרנס מכך. מרגש ונוגע.

https://www.instagram.com/p/BXsb7iCg5Pq/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BX59NDegitC/?taken-by=thelifetraveller

את השם NARAMATISHO שאנון קיבלה מחברותיה המסאיות, וכך הן קראו לה. משמעות המילה היא "the one who cares". באתר שלה שאנון כותבת שהיא רואה בכך מתנה גדולה מאוד, ובכך היא ידעה שזה יהיה שם הקואופרטיב. חייה מתקיימים לצד בן זוגה ובנה, על קו אמסטרדם-קניה, כאשר באמסטרדם שאנון עוסקת בכתיבה למגזין נשים ומטפלת אנרגטית. בקניה יש לה את הקואופרטיב. בנוסף לקואופרטיב היא הקימה יחד עם בן זוגה את הקרן The Life Traveller Foundation המסייעת לאנשים החיים בקניה.

https://www.instagram.com/p/BUNISopAlK9/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BXSMF7_ga_s/?taken-by=thelifetraveller

מה שמשך אותי בביתה הוא הפשטות. קירות לבנים, רהיטים פשוטים, ונגיעה מדויקת ונכונה של קונטסט בחלל. הרבה אבן טבעית, אור בוהק וטקסטיל משובח עשוי עבודת יד בתוצרת מקומית, לצד מבחר מרשים של צמחי בית מטופחים ויפים.

https://www.instagram.com/p/BUsJFGsAy1K/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BWQO_jsA8vJ/?taken-by=thelifetraveller

https://www.instagram.com/p/BTzf3BLAYh0/?taken-by=thelifetraveller

שאנון מדגימה במבחר תמונות כיצד ספה אחת פשוטה בקווים נקיים ובצבע קרם משנה את סגנונה בהתאם לטקסטיל הפרוש עליה. והוא פרוש יפה, בצורה נכונה ומבלי להיראות מיותר או מסתיר כתמים. בנוסף, ניתן להבחין בהתפתחות האורגנית של הקיר מאחורי הספה. לאורך הזמן, התמונות מספרות את הסיפור של החפצים שנוספו. זהו ההבדל בין קיר המספר סיפור שנבנה לאורך זמן, לקיר אשר נרכש קומפלט כסט של אימג'ים, ונתלה בכדי להיות יפה.

https://www.instagram.com/p/BOfSRjvAHJ5/?taken-by=thelifetraveller

בית מספר סיפור, והקירות כמו נושאים בתוכם את המילים. השראה טובה לתחילת שנה חדשה.

כאן אפשר להירשם לניוזלטר

שומרות על קשר

הרשמי לקבלת פוסטים, עדכונים והטבות בלעדיות לתיבת המייל שלך

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

אין תגובות

    השאירי תגובה