בלוג / מסע אישי

אוויר של סוף הקיץ

אני אוהבת את התקופה הזו. הקיץ נגמר והחגים בפתח. עם כל שנה חדשה מגיעים גם הפרפרים בבטן. אולי כי זה סוג של סגירת תקופה, מעגל, צמיחה ואפשרות לעשות דברים קצת אחרת. עבורי, זה זמן לחשוב ולקחת אוויר, דבר שאעשה במהלך טיול בעיר אירופאית קסומה.

לפני כשנה, כתבתי כאן על המסע אל השלם, וללא ספק השנה הזו הייתה שלמה מאוד. שנה בה עשיתי וחוויתי המון, ובין לבין גם עצרתי לקחת אויר.

ה"לקחת אויר" שלי, מאחר ואני עצמאית, אני לומדת לאזן בין הדברים – הרי איזון הוא דבר חשוב, לא?

אז אחרי כמה פרויקטים אינטנסיביים מאוד שהיו לי בחורף האחרון, לקחתי פסק זמן מהאינטנסיביות סביב פסח. יש גם קטע כזה בעיצוב פנים, שפרויקטים מגיעים בגלים. אז אחרי פסח קצת נחתי, בעיקר כתבתי ונתתי זמן לנפש לנדוד אל מחוזות הדמיון.

אויר, הוא הדבר הכי חשוב בעיניי בעיצוב פנים. חשוב להשאיר מרווח בין דברים, שם המתח נמצא, שם הניגוד מתקיים ומכל זה נוצר ריגוש מופלא שכזה.

אויר הוא חשוב, הוא מה שתופר את הקומפוזיציה לשלמה. לכן הייתי צריכה אויר בשביל להמשיך וליצור בקיץ הזה.

שלושה פרויקטים בתל אביב, אחד באלפי מנשה ועוד אחד בשוהם מילאו את זמני בחודשי יוני-יולי. בשל האינטנסיביות העצומה של ייעוצי ההום סטיילינג והליווי לרכישות בעיצומו של קיץ תל אביבי, פרסום חמישה פוסטים בבלוג ועוד שלוש כתבות במאקו, וכל זה בחודש יולי, כן – החלטתי שבאוגוסט אהיה בעיקר וקודם כל, אמא.

ביטלתי את הקייטנה של בני הגדול, ומסוף יולי הוא איתי. היו גם כמה ימי עבודה בודדים שכללו צילומים בעמק האלה וביקור אצל לקוחה מקסימה בצפון הישן של תל אביב, ואותי בעיקר מעניין מה הוא חושב ממרומי גיל ארבע על העבודה של אמא שלו. נראה לי שהיה לו זמן לחשוב על זה בחנות רוזבד, בעודו מביט אל רחוב אחוזה השוקק חיים ברעננה.

אוויר של סוף הקיץ לירון גונן (1)

עכשיו הגיע הזמן שלי לכמה ימים של לבד. עוד יומיים אני נוסעת לספרד.

זכיתי בהזדמנות להתארח אצל חברה ספרדית שעושה את דרכה לארץ. פרטים נוספים אגלה בהמשך.

כשהבנתי שאשהה קרוב מאוד לברצלונה, עיר שמעולם לא ביקרתי בה, הבנתי שאני חייבת לארגן לעצמי כמה ימים של לבד. ביקשתי שידחו לי את החזרה לארץ בארבעה ימים, וכך ארגנתי לעצמי חופש לבד בעיר אירופאית שמעולם לא ביקרתי בה.

רק אני והאוויר של ברצלונה, עם העדשה הרחבה החדשה שקניתי למצלמה בשביל שאוכל לשתף אתכם בתמונות יפות של העיר.

אני מרגישה שכאילו התגלגלתי לזה, זכיתי בזה וזה הרגע שלי לטייל לבדי בעיר שכולה צבעוניות, קצב ושמחה – כך לפחות שמעתי.

לא ביקרתי בחו"ל כחמש שנים. בכל זאת, אמהות לשני קטנטנים, יוקר המחייה והחיים עצמם, דבר שגם יקירנו ראש הממשלה לא שוכח.

החיים עצמם.

אני נוסעת לברצלונה לגמרי לבדי לשלושה לילות ואני צריכה את ההמלצות שלכם.

מה מעניין אותי? מוזיאונים, אמנות עכשווית, אדריכלות, חנויות עיצוב ואוכל טבעוני.

אה, ועדיין לא סגרתי על מקום לינה, אותו אני רוצה בעיר העתיקה, עם עדיפות לרובע הגותי.

כתבו לי מה מומלץ, כאן או במייל studio@www.missgarot.co.il

כל רשמיי וצילומיי מהעיר המסקרנת הזו, יתפרסמו כאן בבלוג ובמדור שלי במאקו.

סוף קיץ נעים ושמח לכולם :)

ברצלונה בצבעי שמן, התמונה מכאן.

ברצלונה בשחור לבן, התמונה מכאן.

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

2 תגובות

  • יעל
    1 בספטמבר 2015 ב 17:45

    ראשית, אני לגמרי מזדהה עם הצורך בזמן לעצמי – והבחירה בברצלונה – בול!
    לפני כשנתיים נסעתי עם בעלי ל-4 לילות. היו לנו כמה נקודות ציון ש"חייבים" להיות בהם (כן, גם אצטדיון הכדורגל של הקבוצה המקומית היה ברשימה – אושר שנחסך ממך… אני משערת) – אבל השמחה הגדולה היתה פשוט להסתובב ברחובות – בלי "אמא כואבות לי הרגליים" , "אמא אני צמא". לבחור מקום לאכול מתי שאנחנו רוצים, איפה שאנחנו רוצים בלי לבדוק קודם אם יש בתפריט פסטה ברוטב לבן או מנת שניצלונים… רחובות ברצלונה פשוט מהממים כשלעצמם בלי צורך בתכנון מיוחד. בכל סמטה מחכה איזושהי הפתעה – אם בדמות מוזיאון, כנסיה, מסעדה קטנה או סתם חנות נעלים מדליקה… :)
    תהני!

    להגיב
  • ציפי
    31 באוגוסט 2015 ב 21:00

    איזה כיף לך שאת נוסעת, ולמקומות יפים!! ברצלונה יפה מאד, ואפילו יש לה חוף ים נעים. אני מאד ממליצה להגיע לפארק של גאודי, ולבקר באחד הבתים שלו מבפנים. זה נותן ככ הרבה השראה. חוץ מזה גם המוזיאון של חואן מירו שנמצא בהר היהודים, וכל האזור הזה של ההר מומלץ. גם לצפות במזרקה הנהדרת מאד מומלץ, רק תבררי אם יש מופע בזמן שתהיי שם. מחכה לתמונות!!

    להגיב

השאירי תגובה