בלוג / עיצוב והלבשת הבית

עיצוב חדר השינה וחשק לא ברור לצהוב

עיצוב חדר השינה יכול להיות תהליך קצר ברור וקולע, במיוחד אם מעצב מלווה אתכם בתהליך ובנוסף יש כמה אפסים בצד עבור כל הרכישות. אבל מה קורה אם התקציב לא כל כך גמיש ואת מעצבת פנים ועסוקה עד מעל לראש בעיצוב בתים של אנשים אחרים? כן, זאת אני וזה הסיפור שלי. חדר השינה שלי לא מושקע, את המיטה המסיבית שקיבלנו מהוריי מסרנו לא מזמן דרך אתר אגורה (מזה חודש אנחנו ישנים על המזרון בגובה הרצפה ומתים על זה!), את הארון הקטן בצבע ירוק זית קניתי אחרי הצבא באיקאה ולצידו שידת 8 מגירות חצי מתפקדת. מה עוד? שתי שידות כעורות, קיר סגול וויטרינה עצומה בגודלה, ממנה יוצאים לאחד הנופים הטובים ביותר שיש באזור השרון, בחיי!

שני דברים הופכים את חדר השינה שלנו למיוחד ורומנטי: וילונות התחרה מבית סבתי שאמי השכילה לשמור עבורי והאהבה היפה שיש בינינו.

אז החלטנו להניע את העניינים ולסגנן לעצמנו חדר מעוצב ומלא שיק בתקציב נמוך, שיהיה בוהמייני-אקלקטי ולא עמוס מדי. הבן זוג בכלל רוצה שהכל יהיה לבן, עם לבן ולבן (כן, בסדר! חכו לפוסט על לקוחות שמשעממים אותי…) ואני לעומתו רוצה חדר מעניין ומגוון, חדר מיוחד ממש כמונו, מלא צבע ונועזות. טרם הגענו להחלטה שצריך ייעוץ זוגי, נראה מה יהיה עד שנסיים לעצב את החדר :)

ה- TO DO LIST לחדר השינה:

1. תכננתי כבר ארון לחדר השינה וקיבלתי הצעת מחיר (עדיף שאחסוך מכם את הנתון הזה…)
2. מסרתי את המיטה הקיימת ורכשתי מיטת עץ ישנה דרך יד 2, אותה תכננתי לצבוע בצהוב קנרי וכבר הצטיידתי בצבע, אבל אני עדיין מתלבטת קשות (נכון שאתם רוצים לעזור לי להחליט? מוזמנים לעשות זאת בדף הפייסבוק של מיס גרות).
3. צביעת קירות בגוון אפור חם.
4. להעניק לוילון יותר נפח בעזרת וילון נוסף ושקוף שנתקין מאחוריו.
5. שניים או שלושה שטיחי קילים מעניינים,
6. צביעה או החלפה של השידות הקיימות
7. שני פוסטרים מהממים מעל המיטה מהקולקציה שאני הולכת להשיק בקרוב,
8. מנורות קריאה, עדיין לא החלטתי אם על הקיר או על השידה, נכון לעכשיו ובהתאם לשני השובבים בבית, כנראה שגופי התאורה יהיו מחוזקים היטב לקיר.

הכל יקרה כשאחליט על צבע המיטה, את התמונה צילמתי בבית של הזוג המקסים ממנו קניתי אותה

הכל יקרה כשאחליט על צבע המיטה, את התמונה צילמתי בבית של הזוג המקסים ממנו קניתי אותה

כבר הצטיידתי בצבע של קפזולה MTN 94

כבר הצטיידתי בצבע של Montana MTN 94

כן, אני יודעת. נשמע שקשה לי להחליט, וזה באמת מבלבל כי אני רוצה גם מזה וגם מזה. אולי באמת כדאי שאתחיל בהחלטה על הצבע של המיטה.

רק צריך לסמן V על הכל ואז אדע שסיימתי לעצב את חדר השינה שלי (ברור שלא! זה לעולם לא יגמר תמיד יהיה עוד מה לשנות ולהוסיף). תהליך העיצוב יכול להמשך חודש ויכול גם שנה, מה שבטוח הוא שיהיה מעניין בתהליך וכיף במיוחד בסופו.

התמונות בפוסט הן סוג של לוח השראה שלי לעיצוב חדר השינה, לצערי עדיין לא הוחלט סופית על שום דבר מקווה שנהניתם :)

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

4 תגובות

  • […] הנמוך ישירות למצב עמידה על הפרקט. כל זה קרה לאחר שרכשתי מיטה יפה עשויה עץ מיד 2 ונפרדתי בכיף מהמיטה הקודמת. המצב הנוכחי הוא מצב […]

    להגיב
  • […] בפינטרסט שלי כבר שנתיים בערך. דבר שגורם לי לחשוב על הפוסט הקודם והאם להשאיר את המיטה כמו שהיא ולצבוע את החדר או לחזור […]

    להגיב

השאירי תגובה