בלוג / עיצוב והלבשת הבית

טפט-מגנט וסטיילינג לדירות קבלן

במהלך שיטוטיי ברשת וחיפושי אחר טרנדים ודברים חדשים ומדליקים בעיצוב נתקלתי בדבר חדש עבורי, טפט שהוא גם מגנט.
מה ששבה את לבי זה ההדפס בדמות חיה ובגווני אפור במונוכרומטיות מקסימה, אלגנטי ולא צעקני כפי שניתן היה לדמיין.

מונוכרומטיות עדינה שמוסיפה לקיר הלבן (מתוך Groovy Magnets)

את הטפטים ניתן להשיג באתר של החברה הבלגית Groovy Magnets ולפי מה שרשום המשלוח לישראל בחינם. זה ה-דבר עבור מי שמחפש להוסיף לביתו נגיעה של הומור, סטייל ואמירה אישית. תוכלו למקם את זה מעל שולחן העבודה, על הקיר בקו הרצפה, במטבח ואפילו בשירותי האורחים. עצם העובדה שמדובר בהדפס מונוכרומטי ומספר מגנטים קטנים וצבעוניים שמתלווים לערכה, מאפשר לשלב את הטפט-מגנט כמעט בכל חלל. אני את שלי כבר מזמינה וכנראה שאבחר בג'ירפה ואמקם אותה בקו של הרצפה בקומה העליונה בביתי, ככה אולי הילדים יוכלו לדמיין שהיא מציצה מהקומה מתחת…

מעל שולחן העבודה (מתוך Groovy Magnets)

הום סטיילינג הוא תהליך המורכב מאלמנטים רבים ובהתאם ההחלטות וההתלבטויות. מאחר ואלו הפרטים הקטנים שהופכים את החלל לשלם ובמצב אידאלי השלם גדול מסך חלקיו. בית טוב צריך להיות עם אמירה אישית. בארץ ישנו אתגר אמיתי עם דירות הקבלן, בבניינים המשוכפלים שמאכלסים שכונות שלמות בארץ. 

כל כך יפה ומעודנת - את תהיי שלי (מתוך Groovy Magnets)

כל כך יפה ומעודנת – את תהיי שלי (מתוך Groovy Magnets)

האתגר בדירות הקבלן הוא להתגבר על ה"סטנדרט", בדרך כלל הקבלן נותן ריצוף, חיפויי קיר ומטבח שהם בסטנדרט, כולל חלונות סטנדרטיים (ולא בהכרח יפים). להכנס לדירה של קבלן, זה אתגר אמיתי ומעניין כי הדירה ממש כמו קנבס ריק, מחכה לקצת צבע, וילונות, גופי תאורה, אביזרים ומגע אישי.

שפן גדול מאוד - הומור וקריצה (מתוך Groovy Magnets)

שפן גדול מאוד – הומור וקריצה (מתוך Groovy Magnets)

עיצוב פנים וסטיילינג לדירת קבלן לא תמיד פשוט, במיוחד אם לא נעזרים במעצב ואין לדיירים אוריינטציה עיצובית ותקציב גמיש. בשנים האחרונות, הום סטיילינג הפך למינוח נפוץ בתחום העיצוב בארץ, בעיקר כי הוא תהליך עיצובי מהיר יחסית בתקציב נמוך. תהליך של הום סטיילינג מעניק סגנון ואמירה עיצובית לדירות שזקוקות לקצת ייחודיות ויופי באמצעות הלבשת החלל וטיפול בכל האזורים אשר נותרו מיותמים. הלבשת הבית באמצעות טקסטיל, אביזרים, הדבקת טפטים וריהוט משלים.

שרטוט של גודל הטפט, באתר מציעים שני גדלים (מתוך Groovy Magnets)

שרטוט של גודל הטפט, באתר מציעים שני גדלים (מתוך Groovy Magnets)

אם תדביקו טפט כזה בחלל כלשהו בבית ותעצבו פינה שכזו, ההחלטות כבר יתחילו לזרום בכוון הנכון וככה תקבלו בית ייחודי שיאפיין אתכם. חלל עם טפט שכזה וכמה מגנטים עליו עם תמונות ופתקים, הוא בית עם אמירה אישית ועניין.

מעוניינים לשדרג את דירת הקבלן שלכם?
מיס גרות מעניקה שרותי הום סטיילינג בהתאמה אישית
לפרטים נוספים: לירון 054-6887045

אודות המחברת

לירון גונן, מעצבת פנים ויוצרת תוכן, בעלת סטודיו המתמחה בעיצוב פנים בר קיימא

2 תגובות

השאירי תגובה